Klachtenprocedure

We willen graag dat u méér dan tevreden bent over onze kinderopvang en daar zetten we ons elke dag voor in. Heeft u een opmerking, een wens, een meningsverschil met een medewerker, of een klacht? Dan kunt u bij ons terecht. Wij willen u vragen om in eerste instantie in gesprek te gaan met de betreffende medewerker, of met de leidinggevende. Uiteraard kunt ook een lid van het bestuur benaderen en hen vragen te bemiddelen. Zij zijn bereikbaar via het volgende mailadres: bestuur@skmzegge.nl.

 

Levert het eerste gesprek niet het gewenste resultaat? Wilt u direct een klacht indienen? Of heeft u een suggestie of wens die u wilt doorgeven, waarvoor een gesprek niet noodzakelijk is? Dan kunt u gebruik maken van  het wensen/klachtenformulier. Tot slot heeft u ook de mogelijkheid om uw klacht door te geven aan één van de leden van onze oudercommissie. Zij zijn bereikbaar via het volgende mailadres:  oc@skmzegge.nl.

 

We adviseren u ook het klachtenreglement van SKM te bekijken.

 

 

Over SKM

 

SKM biedt kinderopvang met een unieke mix van kwaliteit en flexibiliteit. Met een professioneel en enthousiast team creëren wij voor uw kind een veilig verblijf in een gezellige sfeer, waarbij we veel aandacht besteden aan de individuele ontwikkeling van ieder kind.

 

Flexibiliteit betekent bij SKM dat we de opvang zo goed mogelijk laten aansluiten op de werktijden van u als ouders. SKM probeert mee te denken met de ouders.

Openingstijden

 

Maandag:

Dinsdag:

Woensdag:

Donderdag:

Vrijdag:

 

Klik hier voor sluitingsdagen

 

06:30 t/m 19:00 uur

06:30 t/m 19:00 uur

06:30 t/m 19:00 uur

06:30 t/m 19:00 uur

06:30 t/m 19:00 uur

 

Bezoekadres

 

Hoefstraat 13

4735TA Zegge

06-14608918

0165-201049

 

 

Privacy statement SKM

Facebook